Dostava

DOSTAVA NARUDŽBE

1. Besplatna dostava*

*Dostava je BESPLATNA za sve narudžbe u vrijednosti 400,00 KN i više. U slučaju, da je ukupna vrijednost manja od 400,00 KN, obračunava se dostava od 30,00 KN. 

2. Tko dostavlja?

Dostavljamo u suradnji s dostavnom službom GLS, DPD, LOG-IN/MB STORE. (ugovorni partneri).

Sve gore navedene dostavne službe prate načela transparentnosti i pažljivog postupanja s osobnim podacima u skladu s Općom uredbom o zaštiti podataka (engl. General Data Protection Regulation – GDPR) i Zakonom o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka. Više o DPD obradi osobnih podataka primatelja pročitajte na https://www.dpd.com/hr/hr/zastita-podataka/. Više o DPD obradi osobnih podataka primatelja pročitajte na https://gls-group.eu/HR/hr/zastita-osobnih.  Više od LOG-IN/MB STORE obradi osobnih podataka primatelja pročitajte na sljedećem linku: https://log-in.hr/zastita-osobnih-podataka/

3. Rok dostave

Proizvodi naručeni u internetskoj trgovini Maris Design kreću na put u najkraćem mogućem roku. Ako proizvode imamo na zalihi u skladištu, nerijetko se isporučuju već isti dan. Općenito, internetska trgovina Maris Design omogućuje dostavu u roku od 1 do 4 radna dana od dana primitka narudžbe. 

Dostava na otoke može potrajati i nešto duže. Tijekom praznika i vikendom rok dostave produžuje se za broj neradnih dana.

4. Preuzimanje narudžbe

Pošiljku na odabranoj adresi možete preuzeti osobno ili je u vaše ime može preuzeti opunomoćenik, zakonski zastupnik ili skrbnik. Ako u vrijeme dostave niste na navedenoj adresi, dostavna će vam služba poslati poruku s uputama o tome gdje možete preuzeti paket ili kome se možete obratiti da bismo vam ponovno dostavili paket.

6. Dostava na području cijele Hrvatske

Naši partneri pakete dostavljaju na adresu navedenu pri slanju narudžbe. Budući da dostavna služba proizvode dostavlja tijekom radnog vremena, možete se odlučiti i za dostavu na bilo koje drugo ime ili adresu – primjerice, na radno mjesto. Ako je odabrana dostava na službenu adresu, dostavljač će paket isporučiti ovlaštenoj osobi za preuzimanje pošiljki u poduzeću.

Ako u trenutku dostave niste na predviđenom mjestu (poduzeće, ured, bolnica, studentski ili učenički dom itd.), dostavljač će ostaviti poruku s uputama za daljnje postupanje. Obično je dovoljno posjetiti najbliže mjesto preuzimanja, a možete ih i nazvati kako bi vam pošiljku ponovno besplatno dostavili.

Dostava proizvoda naručenih iz internetske trgovine Maris Design (www.marisdesign.com) dostupna je isključivo u Hrvatskoj.

7. Postupanje s oštećenim pošiljkama (odštete)

Ako, nakon što vam dostavne službe dostave paket, utvrdite da su proizvod ili fizička pošiljka oštećeni, da u pošiljci nešto nedostaje ili da su na pošiljci vidljivi znakovi otvaranja, možete pokrenuti postupak traženja odštete. Štetu je potrebno prijaviti u roku od 14 kalendarskih dana od datuma primitka paketa na elektroničku poštu [email protected], a prijavu štete trebat će nam i fotografije paketa, ambalaže (unutarnje i vanjske), oštećenog proizvoda i naljepnice dostavne službe te opis oštećenja. S referentom se također možete dogovoriti o preuzimanju oštećenog paketa na svojoj adresi.